SANAL MAKİNE

SANAL MAKİNE NEDİR ?

 Sanal Makine (Virtual PC):


Sanal Makine kullandığımız bilgisayarın içine yazılımsal olarak yeni bir bilgisayar kurmaktır.Bazı bilgisayar kullanıcıları bilgisayarlarında birden fazla işletim sistemi kullanmak zorundadır.Bu yüzden kullanıcılar kendi Windows işletim sistemleri üzerine 'sanal' olarak yeni işletim sistemi kurarlar.Sanal Makineyi yüklemek aynı program yüklemek gibidir.
Sanal Makinenize bulaşan virüs ana bilgisayarınıza bulaşmaz.Bu bakımdan güvenlidir.Sanal Makineden ana makineye geçiş yapmak için bilgisayarı yeniden başlatmaya gerek yoktur.


Sanal Makineyi kullanmak bize bazı avantajlar sağlar.Bunlar:
1)Enerji ve yer tasarrufu
2)Yönetim ve yedekleme kolaylığı
3)Aynı anda farklı işletim sistemlerini kullanmak ve test etmektir.

Sanal makinelerin avantajları olduğu gibi dezavantajları da vardır.Bunlar:
1)Ana bilgisayarımızda birden fazla işletim sistemi çalışacağından yüksek özellikte bilgisayar gerekebilir.
2)Sanal işletim sistemleri içerisinde bazı donanım sorunları yaşanabilir.

Google Plus ile Paylaş

Kısaca: Mekatronik ve Teknoloji Adına Herşey

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder